2012-05-23

Tävling!

Då var det dags igen att tävla här på bloggen weeeiihoo! Denna gång har man chans att vinna en het favorit här hemma, nämligen en sprillans ny Svambob mjukis som ni ser här på bilden. Verkligen hur fin och go som helst och ca 20 cm hög och som passar ung som gammal. För att delta i tävlingen behöver ni endast slänga in en kommentar i detta inlägg samt en motivering om varför just du/ni vill adoptera en Svambob.

Den som sen plockar hem tävlingen kommer representeras här på bloggen den 1:a Juli.
Stort lycka till gott folk så ser jag framemot att läsa era inlägg.

8 kommentarer:

Chanelle sa...

Så sjukt bra!! Hade ställt upp om de inte vore för att jag redan köpt en! :) Lycka till med tävlingen!

♥ Sojka ♥ sa...

Men vilken kul tävling! Isak har just börjat visa intresse för nallar och gosedjur men även till djur som ex hundar. Men Isak får tyävrr inget husdjur för bla pappan är allergisk så att adoptera lilla Svambob hade ju varit det optimala så sonen hade fått lära sig ta hand omn något.

Vi hade då kunnat lära han vara varsam mot andra varelser och att kunna dela med sig till andra. Kanske kan ha till och med ge bort sin napp till Svambob som kanske behöver den mer än honom! :)

http://www.sojkasframtid.se/

Martina sa...

Svampbob fyrkant är ju bara typ världens coolaste lilla undervattens svamp. Min son älskar honom på tv och skulle nog älska nallen ännu mer. <3

Monia - mamma till Tuvalie sa...

jag adopterar gärna Svampbob till min dotter Tuvalie :) Hon har bara ett gosedjur som är begagnat och nerkräkat (tvättat men fläckar kvar). Visst är hon väl värd en sprillans ny mjuk och gosig vän? :)

moniasundgren@hotmail.com

Lisa sa...

gud så skoj..
En alldeles egen svamp bob! Min dotter skulle bli alldeles till sig om jag skulle vinna denna.. Ja min sambo med för den delen. Dem är så stört kär i svamp bob och serien! Haha

det är ett program/film som dem VERKLIGEN kan sitta i timmar och se och skratta och ha roligt tillsammans.. Och min dotter är "bara" 3 år!

Anonym sa...

Vem vann? Går in på din blog typ 14 gånger om dagen :P

Karolin sa...

Jag vill gärna vinna denna så kan jag ge den till min man då han är väldigt förtjust i Svampbob! Gissar att om han får den lär han ha den bredvid sängen :)

Pappan Anders sa...

"Jag spräckte byxan min" hahaha :-) Sonen älskar Svampbob, Patrik och Herr Krabba. Det gör jag som pappa också men sonen skulle få gosa och leka med Svampbob ifall jag vinner.
Vi håller tummarna, stora som små och hoppas på tur!

anderslukas@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...